Πικοκουλόμπ ποσα Αμπέρ δευτερόλεπτο

   

  Αριθμοί σε μαθηματική πράξη


Άμεσος σύνδεσμος προς αυτήν την αριθμομηχανή:
https://www.metatropi-monadon.info/Metatropi+tis+tou+Pikokoulob+se+Amper+defterolepto.php



Μετατροπή της/του Πικοκουλόμπ σε Αμπέρ δευτερόλεπτο (pC σε As):

  1. Επιλέξτε τη σωστή κατηγορία από τη λίστα επιλογής, σε αυτήν την περίπτωση 'Ηλεκτρικό φορτίο'.
  2. Στη συνέχεια, δώστε την τιμή που θέλετε να μετατρέψετε. Οι βασικές λειτουργίες της αριθμητικής: η πρόσθεση (+), η αφαίρεση (-), ο πολλαπλασιασμός (*, x), η διαίρεση (/, :, ÷), εκθέτη (^), τετραγωνική ρίζα (√), οι παρενθέσεις και η π επιτρέπονται σ΄αυτό το σημείο.
  3. Από τη λίστα επιλογής επιλέξτε τη μονάδα μέτρησης που αντιστοιχεί στην τιμή που θέλετε να μετατρέψετε, σε αυτήν την περίπτωση 'Πικοκουλόμπ [pC]'.
  4. Τέλος, επιλέξτε τη μονάδα μέτρησης στην οποία θέλετε να γίνει η μετατροπή, σε αυτήν την περίπτωση 'Αμπέρ δευτερόλεπτο [As]'.
  5. Στη συνέχεια, όταν εμφανιστεί το αποτέλεσμα, εξακολουθεί να υπάρχει η δυνατότητα στρογγυλοποίησης σε συγκεκριμένο αριθμό δεκαδικών ψηφίων, όποτε έχει νόημα να γίνει.


Με αυτήν την αριθμομηχανή είναι δυνατή η εισαγωγή της τιμής που πρέπει να μετατραπεί μαζί με την αρχική μονάδα μέτρησης. Για παράδειγμα, '47 Πικοκουλόμπ'. Έτσι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε το πλήρες όνομα της μονάδας, είτε η συντομογραφία τηςγια παράδειγμα, είτε 'Πικοκουλόμπ' είτε 'pC'. Στη συνέχεια, ο υπολογιστής προσδιορίζει την κατηγορία της μονάδας μέτρησης που πρόκειται να μετατραπεί, σε αυτήν την περίπτωση 'Ηλεκτρικό φορτίο'. Μετά από αυτό, μετατρέπει την καταχωρημένη τιμή σε όλες τις κατάλληλες μονάδες που αναγνωρίζει. Στη λίστα των αποτελεσμάτων, θα βεβαιωθείτε επίσης στην εύρεση της μετατροπή που αναζητήσατε αρχικά. Εναλλακτικά, η τιμή που πρέπει να μετατραπεί μπορεί να εισαχθεί ως εξής: '30 pC σε As' ή '7 pC ποσα As' ή '48 Πικοκουλόμπ -> Αμπέρ δευτερόλεπτο' ή '19 pC = As' ή '1 Πικοκουλόμπ σε As' ή '34 pC σε Αμπέρ δευτερόλεπτο' ή '3 Πικοκουλόμπ ποσα Αμπέρ δευτερόλεπτο'. Για αυτήν την εναλλακτική επιλογή, η αριθμομηχανή υπολογίζει αμέσως σε ποια συγκεκριμένη μονάδα πρέπει να μετατραπεί η αρχική τιμή. Ανεξάρτητα από το ποια από αυτές τις δυνατότητες χρησιμοποιεί κάποιος, μπορεί να αποφύγει μια περίπλοκη αναζήτηση για την κατάλληλη λίστα σε μακρές λίστες επιλογών με χιλιάδες κατηγορίες και αμέτρητες υποστηριζόμενες μονάδες. Όλα αυτά αναλαμβάνονται από την αριθμομηχανή μας η οποία τα πραγματοποιεί σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου.

Επιπλέον, η αριθμομηχανή καθιστά δυνατή τη χρήση μαθηματικών συναρτήσεων. Επομένως, όχι μόνο οι αριθμοί μπορούν να υπολογίζονται μεταξύ τους, όπως για παράδειγμα '(4 * 19) pC'. Αλλά διαφορετικές μονάδες μέτρησης μπορούν επίσης να συνδυαστούν μεταξύ τους απευθείας στη μετατροπή. Αυτό θα μπορούσε, για παράδειγμα, να μοιάζει με αυτό: '47 Πικοκουλόμπ + 141 Αμπέρ δευτερόλεπτο' ή '21mm x 21cm x 73dm = ? cm^3'. Οι μονάδες μέτρησης που συνδυάζονται με αυτόν τον τρόπο φυσικά πρέπει να αντιστοιχούν μεταξύ τους και να βγάζουν νόημα στην εν λόγω πράξη.

Εάν ένα σύμβολο ελέγχου έχει τοποθετηθεί δίπλα στο 'Αριθμοί σε μαθηματική πράξη', το αποτέλεσμα θα εμφανιστεί με εκθετική μορφή. Για παράδειγμα, 3,906 249 964 453 1×1027. Για αυτή τη μορφή εμφάνισης, ο αριθμός θα κατατμηθεί στον εκθέτη, εδώ 27, και στον πραγματικό αριθμό, εδώ 3,906 249 964 453 1. Για συσκευές στις οποίες οι δυνατότητες εμφάνισης αριθμών στην οθόνη είναι περιορισμένες, όπως για παράδειγμα αριθμομηχανές τσέπης, μπορεί κάποιος να συναντήσει τον τρόπο γραφής των αριθμών ως 3,906 249 964 453 1E+27. Συγκεκριμένα, αυτό κάνει τους πολύ μεγάλους και τους πολύ μικρούς αριθμούς ευκολότερους στην ανάγνωση. Εάν δεν έχει τοποθετηθεί ένα σημάδι ελέγχου σε αυτό το σημείο, τότε το αποτέλεσμα δίνεται με τον συνήθη τρόπο εγγραφής των αριθμών. Για το παραπάνω παράδειγμα, τότε θα εμφανιζόταν έτσι: 3 906 249 964 453 100 000 000 000 000. Ανεξάρτητα από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων, η μέγιστη ακρίβεια αυτής της αριθμομηχανής είναι 14 ψηφία. Αυτό πρέπει να είναι αρκετά ακριβές για τις περισσότερες εφαρμογές.