Slug ανά δευτερόλεπτο ποσα Ουγγιά ανά ώρα

   

  Αριθμοί σε μαθηματική πράξη


Άμεσος σύνδεσμος προς αυτήν την αριθμομηχανή:
https://www.metatropi-monadon.info/Metatropi+tis+tou+Slug+ana+defterolepto+se+Oungia+ana+ora.php



Μετατροπή της/του Slug ανά δευτερόλεπτο σε Ουγγιά ανά ώρα (slug/s σε oz/h):

  1. Επιλέξτε τη σωστή κατηγορία από τη λίστα επιλογής, σε αυτήν την περίπτωση 'Rυθμός ροής μάζας'.
  2. Στη συνέχεια, δώστε την τιμή που θέλετε να μετατρέψετε. Οι βασικές λειτουργίες της αριθμητικής: η πρόσθεση (+), η αφαίρεση (-), ο πολλαπλασιασμός (*, x), η διαίρεση (/, :, ÷), εκθέτη (^), τετραγωνική ρίζα (√), οι παρενθέσεις και η π επιτρέπονται σ΄αυτό το σημείο.
  3. Από τη λίστα επιλογής επιλέξτε τη μονάδα μέτρησης που αντιστοιχεί στην τιμή που θέλετε να μετατρέψετε, σε αυτήν την περίπτωση 'Slug ανά δευτερόλεπτο [slug/s]'.
  4. Τέλος, επιλέξτε τη μονάδα μέτρησης στην οποία θέλετε να γίνει η μετατροπή, σε αυτήν την περίπτωση 'Ουγγιά ανά ώρα [oz/h]'.
  5. Στη συνέχεια, όταν εμφανιστεί το αποτέλεσμα, εξακολουθεί να υπάρχει η δυνατότητα στρογγυλοποίησης σε συγκεκριμένο αριθμό δεκαδικών ψηφίων, όποτε έχει νόημα να γίνει.


Με αυτήν την αριθμομηχανή είναι δυνατή η εισαγωγή της τιμής που πρέπει να μετατραπεί μαζί με την αρχική μονάδα μέτρησης. Για παράδειγμα, '294 Slug ανά δευτερόλεπτο'. Έτσι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε το πλήρες όνομα της μονάδας, είτε η συντομογραφία τηςγια παράδειγμα, είτε 'Slug ανά δευτερόλεπτο' είτε 'slug/s'. Στη συνέχεια, ο υπολογιστής προσδιορίζει την κατηγορία της μονάδας μέτρησης που πρόκειται να μετατραπεί, σε αυτήν την περίπτωση 'Rυθμός ροής μάζας'. Μετά από αυτό, μετατρέπει την καταχωρημένη τιμή σε όλες τις κατάλληλες μονάδες που αναγνωρίζει. Στη λίστα των αποτελεσμάτων, θα βεβαιωθείτε επίσης στην εύρεση της μετατροπή που αναζητήσατε αρχικά. Εναλλακτικά, η τιμή που πρέπει να μετατραπεί μπορεί να εισαχθεί ως εξής: '28 slug/s σε oz/h' ή '18 slug/s ποσα oz/h' ή '11 Slug ανά δευτερόλεπτο -> Ουγγιά ανά ώρα' ή '58 slug/s = oz/h' ή '41 Slug ανά δευτερόλεπτο σε oz/h' ή '13 slug/s σε Ουγγιά ανά ώρα' ή '33 Slug ανά δευτερόλεπτο ποσα Ουγγιά ανά ώρα'. Για αυτήν την εναλλακτική επιλογή, η αριθμομηχανή υπολογίζει αμέσως σε ποια συγκεκριμένη μονάδα πρέπει να μετατραπεί η αρχική τιμή. Ανεξάρτητα από το ποια από αυτές τις δυνατότητες χρησιμοποιεί κάποιος, μπορεί να αποφύγει μια περίπλοκη αναζήτηση για την κατάλληλη λίστα σε μακρές λίστες επιλογών με χιλιάδες κατηγορίες και αμέτρητες υποστηριζόμενες μονάδες. Όλα αυτά αναλαμβάνονται από την αριθμομηχανή μας η οποία τα πραγματοποιεί σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου.

Επιπλέον, η αριθμομηχανή καθιστά δυνατή τη χρήση μαθηματικών συναρτήσεων. Επομένως, όχι μόνο οι αριθμοί μπορούν να υπολογίζονται μεταξύ τους, όπως για παράδειγμα '(91 * 41) slug/s'. Αλλά διαφορετικές μονάδες μέτρησης μπορούν επίσης να συνδυαστούν μεταξύ τους απευθείας στη μετατροπή. Αυτό θα μπορούσε, για παράδειγμα, να μοιάζει με αυτό: '294 Slug ανά δευτερόλεπτο + 882 Ουγγιά ανά ώρα' ή '13mm x 91cm x 8dm = ? cm^3'. Οι μονάδες μέτρησης που συνδυάζονται με αυτόν τον τρόπο φυσικά πρέπει να αντιστοιχούν μεταξύ τους και να βγάζουν νόημα στην εν λόγω πράξη.

Εάν ένα σύμβολο ελέγχου έχει τοποθετηθεί δίπλα στο 'Αριθμοί σε μαθηματική πράξη', το αποτέλεσμα θα εμφανιστεί με εκθετική μορφή. Για παράδειγμα, 1,709 363 070 864 5×1031. Για αυτή τη μορφή εμφάνισης, ο αριθμός θα κατατμηθεί στον εκθέτη, εδώ 31, και στον πραγματικό αριθμό, εδώ 1,709 363 070 864 5. Για συσκευές στις οποίες οι δυνατότητες εμφάνισης αριθμών στην οθόνη είναι περιορισμένες, όπως για παράδειγμα αριθμομηχανές τσέπης, μπορεί κάποιος να συναντήσει τον τρόπο γραφής των αριθμών ως 1,709 363 070 864 5E+31. Συγκεκριμένα, αυτό κάνει τους πολύ μεγάλους και τους πολύ μικρούς αριθμούς ευκολότερους στην ανάγνωση. Εάν δεν έχει τοποθετηθεί ένα σημάδι ελέγχου σε αυτό το σημείο, τότε το αποτέλεσμα δίνεται με τον συνήθη τρόπο εγγραφής των αριθμών. Για το παραπάνω παράδειγμα, τότε θα εμφανιζόταν έτσι: 17 093 630 708 645 000 000 000 000 000 000. Ανεξάρτητα από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων, η μέγιστη ακρίβεια αυτής της αριθμομηχανής είναι 14 ψηφία. Αυτό πρέπει να είναι αρκετά ακριβές για τις περισσότερες εφαρμογές.